ULTIMA ORA
Previous Pause Next
 
Home » Politic » Alegeri » Mitrea a impus guvernul PD-L - PSD în toaletă

Mitrea a impus guvernul PD-L - PSD în toaletă

08 Dec 2008 Adriana Dutulescu | 38 comentarii | 10772 vizualizari
Rating:
10 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Liderii PSD au negociat cu greutate guvernarea alături de PD-L, multe dintre discuţii purtându-se în toaleta de la Senat. Gruparea Mitrea-baroni a învins tandemul Geoană-Hrebenciuc.
 
Munca de convingere de la om la om i-a purtat pe liderii PSD din sala pe hol si de pe hol in toaleta
Munca de convingere de la om la om i-a purtat pe liderii PSD din sala pe hol si de pe hol in toaleta
Şedinţa Comitetului Executiv al PSD convocată ieri la Senat s-a încheiat foarte greu. După un weekend în care au discutat zi şi noapte, pe la partid şi prin restaurante, dacă să meargă în alianţă la putere cu PD-L sau să rămână în opoziţie cu PNL, şefii social democraţi au avut nevoie de mai bine de cinci ore ca să ajungă la o concluzie: vor merge la negocieri cu PD-L.  

Presiunea pusă pe preşedintele Mircea Geoană a fost foarte mare. Pe de o parte, la uşa sălii de şedinţă se aflau foarte mulţi lideri veniţi din teritoriu - care nu aveau drept de vot în CEx, deci au fost obligaţi să stea în afara şedinţei -, dar care cereau vehement să se meargă la guvernare cu PD-L. Motivul oficial invocat - ticăloşia liberalilor manifestată în campania electorală. „De-abia aştept să le sparg capetele ălora de la PNL“, declara deputatul Cătălin Micula, povestind ce probleme are la Hunedoara cu liberalii. De asemenea, un lider cunoscut drept adversar al democraţilor, Eugen Nicolicea, reclama „mizeriile“ pe care liberalii i le-a făcut în campania electorală şi cerea şi el răzbunare. 

Pe de altă parte, principalul susţinător al alianţei cu PD-L, Miron Mitrea, s-a chinuit toată ziua să facă lobby printre membrii cu drept de vot ai Comitetului Executiv, el însuşi neavând acest privilegiu, deoarece nu are nici o funcţie în partid. Din 10 în 10 minute, Mitrea ieşea din sala de şedinţă cu câte un grup de social democraţi şi se ducea cu ei în toaleta din apropiere, unde îi „prelucra“ pe îndelete. Lobby-ul pro-PD-L dus în WC era dublat din timp în timp de Marian Oprişan şi de Liviu Dragnea. Cel mai gălăgios adversar al guvernării cu democraţii, Marian Vanghelie, a făcut şi el, paralel, un efort susţinut să îi strice ploile lui Mitrea, pe care l-a urmărit fără încetare prin toalete, astfel încât acesta să nu poată purta în linişte discuţiile pentru guvernare. „Mitrea vrea cu PD-u’, cu cine să vrea! Dar nu iese cum vrea el!“, se răţoia, nervos, pe holuri, Vanghelie.

În cele din urmă a ieşit totuşi cum a vrut Mitrea: 41 de voturi pentru guvernarea cu PD-L, 17 voturi pentru opoziţie alături de PNL.

 La începutul şedinţei, Mircea Geoană îi informase pe membrii CEx că în timpul nopţii avusese împreună cu Adrian Năstase o întâlnire cu premierul Tăriceanu şi conveniseră, de principiu, ca PSD şi PNL să meargă la Cotroceni cu o formulă de majoritate parlamentară, cu propunerea de prim-ministru Mircea Geoană. Se anticipase un refuz al lui Traian Băsescu, situaţie în care PSD şi PNL ar fi urmat să respingă la vot, în Parlament, guvernul PD-L - UDMR propus de preşedinte. Planul era ca, între timp, liberalii şi social democraţii să obţină controlul funcţiilor din Parlament, cele două şefii ale Camerelor şi să se pregătească pentru o hărţuire la Curtea Constituţională a lui Traian Băsescu. Slăbiciunea acestui plan consta în lipsa de încredere pe care liberalii le-o inspiră liderilor PSD. Până şi Viorel Hrebenciuc, care a plecat de la şedinţă cu mult înainte de vot, şi-a exprimat îndoiala că liderii PNL se vor ţine de cuvânt, deoarece trădaseră deja înţelegerea ca, în noaptea alegerilor, pe 30 noiembrie, să iasă alături de PSD să anunţe coaliţie majoritară la guvernare. Ion Iliescu şi Adrian Năstase au insistat totuşi pe această variantă, Năstase spunând că el nu va mai candida la preşedinţie în 2009, dacă PSD merge pe mâna lui Băsescu. De altfel, după exprimarea votului, Năstase a anunţat că renunţă la candidatură.  

Mircea Geoană a declarat, după şedinţă, că PSD va începe negocierile cu PD-L pentru formarea guvernului, precizând că o condiţie este neparticiparea UDMR la guvernare. Liderul social democrat a menţionat, totodată, respectarea proporţiei de la votul popular din 30 noiembrie, precum şi păstrarea elementelor sociale din programul PSD. Geoană a mai spus că pe parcursul mandatului de patru ani postul de premier ar trebui să revină o perioadă şi social democraţilor.

 Iliescu: „Decizia nu e definitivă“

Ion Iliescu a declarat la finalul reuniunii că decizia luată de CEx nu este una definitivă şi că negocierile continuă „şi cu unii, şi cu alţii“, precizând că el a votat împotriva deciziei de a se negocia cu PD-L. „Am votat împotriva deciziei adoptate. 17 oameni au votat împotriva acestei soluţii. Dar, mă rog, nu e o decizie definitivă. A rămas ca să se continue negocierile şi cu unii, şi cu alţii. Şi cu PNL-ul, şi se va relua ce soluţie se mai poate avansa cu PNL“, a precizat Iliescu. El a arătat că mandatul dat de CExN lui Geoană a fost de a continua negocierile şi cu PD-L, şi cu PNL. „Am dat mandat deschis preşedintelui ca să continue negocierile şi cu unii, şi cu alţii, dar prevalenţa a fost că, real, pentru a intra la o combinaţie de guvernare, ar prezenta mai multe garanţii formula cu PD-L, cu condiţia să nu intre UDMR în această combinaţie“, a adăugat Iliescu.

 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

38 comentarii

 
1
www.khris.ro 08-Dec-2008 20:32
Baroni
sper doar ca gruparea Baroni-Mitrea nu il vor invinge si pe Basescu si nu vom vedea in viitorul guvern tot felul de dubiosi...
2
benihux 08-Dec-2008 20:39
www.anuntrapid.ro
Ce sa zic, eu unul m-as bucura sa se inteleaga astia. SIngurul punct mare minus ar fi lipsa opozitiei, PNL si UDMR ar avea o voce slaba in fata gigantilor.
3
Maliutascuratov 08-Dec-2008 20:50
scenariu
Nu-i apuca vara si se vor "lua de par", astia nu sunt capabili de a lucra in echipa pentru binele tarii. Pe ei nu-i intereseaza decat propiile burti de neam prost. Viitorul este previzibil in vara se vor desparti iar psd-isti se vor alia cu restul formand "322", suspendarea lui Basescu, circ, elodii, columbeni si alte bale iar ei isi vor vedea linistit de afaceri pe seama noastra. Nu vedeti ce fac din 89 ? Toti sunt milionari vile prin strainatati, masini de lux, amante si bale.
4
YODA_ BLOG 08-Dec-2008 20:56
Dar de ce sa se inteleaga?
benihux (08-Dec-2008 20:39)
www.anuntrapid.ro
Ce sa zic, eu unul m-as bucura sa se inteleaga astia. SIngurul punct mare
Sa revina FSN-ul la putere? Eu nu mai vreau dictatura in Romania. Vreau libertate. Cu PD-L si cu PSD nu prea se poate sa avem libertate.
5
horea sorin 08-Dec-2008 21:42
Acesti oameni
fac din pacate si viitorul Romaniei de WC-eu!!!!Fiecare popor are insa conducatorii pe care ii merita!
6
alexandra.p 08-Dec-2008 22:01
ce titlu manipulatoriu
ati pus, stimata Adriana Dutulescu. Citind, am crezut ca e vorba de negocierea intre PD-L si PSD, nu de negocierea PSD-PSD. Cine va invata sa facti porcariile astea?
7
Kondor 08-Dec-2008 22:20
Daca PDL-ul se aliaza cu mafiotii...
Ma voi reorienta spre alt partid!
8
ardeleanuII 08-Dec-2008 23:26
Ha,ha !
Vanghelie s-a dus să controleze în tAOletă dacă nu cumva lobby-ştii le ţin celor cu dreюt de vot юuţulicile în direcţia cea bună când merg să facă юiюi ?
Asta semnifică că [ka... ko...] ЮSD-ul suferă de maaare liюпsă de încredere între facţiuni şi s-ar putea s-o юună de-o sţiziune duюă ce ratează guvernarea...
9
caraiman 08-Dec-2008 23:30
Din jale se-ntrupa Electra
si din weceuri FSN-ul.
Laboratorul criminal care a nascut hidoseniile mineriadelor, crimele si perversiunile sociale ambalate democratic si original mai are un pas sa desavarseasca.
10
Marius2008 09-Dec-2008 00:06
Guvern de rahat
Acest guvern de rahat putea sa se nasca doar in WC. Sa ii mai aud acuma pe toate goarnele PDL daca mai zic ceva..fraierilor ati bagat botul la vrajeala pedelista...pana la urma tot PNL-ul a avut coae si a refuzat alianta cu comunistii..un pic de respect fata de ceea ce esti, nu te prostituezi pentru ciolan
11
Lancaster 09-Dec-2008 00:17
Reproşuri gratuite
Nu văd de ce i se reproşează PD-L o decizie internă a PSD-ului. Acea decizie a PSD are valoare pentru PSD, în timp ce democrat-liberalii nu au anunţat deocamdată nici o decizie. Poate că PNL (sau măcar o jumătate din el) se va trezi acum la realitate.

E greu de făcut de către PD-L un guvern în care să fie incluşi oameni ca Mitrea, Năstase sau Geoană şi e greu de acceptat de către PSD un guvern din care să fie excluşi oameni ca Mitrea, Năstase sau Geoană. Chiar şi după desemnarea premierului de către Băsescu, acel premier desemnat se poate prezenta în Parlament cu un guvern şi o majoritate negociată care să nu includă PSD.
Deocamdată, Boc n-a spus că vor guverna cu PSD. Până atunci, orice comentariu e superfluu
12
taify 09-Dec-2008 06:25
Al 10- lea GUVERN
am avut pana acum 9 guverne
citeste pe blogul meu despre al 10-lea
13
mosh Califar 09-Dec-2008 07:00
Un nou tip de analiza
S-a nascut un nou tip de analiza politica si, totodata, de analist(a) : cel de WC.
O prima victorie pentru \"Noi cu ei\"
14
6_6_6 09-Dec-2008 07:49
in ziua in care
alianta psd=pdl va fi facuta, pnl creste cel putin 10%. exista mari sanse ca urmatorul presedinte sa fie cel propus de pnl.

deci FSN! curva ude-mereu la un pas de colaps politic adica izolata pe bancile parlamentului. macar vor avea timp sainvete limba romana.
15
Monique-Françoise 09-Dec-2008 07:55
Perfect de acord cu tine !
6_6_6 (09-Dec-2008 07:49)
in ziua in care
alianta psd=pdl va fi facuta, pnl creste cel putin 10%. exista mari sanse ca
Daca PNL va ramane in opozitie, la viitoarele alegeri sigur va castiga.
Sa-i vedem insa pe pupincuristii lui Bă-secu în ce mod vor justifica alianţa cu PSD + sigur ne vom distra pe cinste cu alde TRU & comp.
16
6_6_6 09-Dec-2008 08:15
da, pnl trebuie sa ramina in opozitie
daca nu cumva vor ajunge si astia la putere.

ce nebunie, ce de fatalai politici ce de papitoi cu pretentii de lorzi....

ma distreaza in schimb disperarea udemerista. e singurul lucru care ma excita....desigur, asta-i roului curvei!

scuzati limbajul si asocierile da nu putusi sa ma abtin...

abia astept sa-l vad pe poli-tru-c cum arunca cu caciula dupa ciini...cum iese el in piata publica si inselat in amorul propriu si invins de visele sale de marire, recita cu intonatie din postelnicu!
17
AronDeleanu 09-Dec-2008 08:20
Daca tot ai ceva
cu toaleta,draga Adriana, titlul este de kkt.Mitrea trebuie sa o aiba "tare" daca a invins cu scorul de 41-17.Ai vazut,nu?
18
taranul_roman 09-Dec-2008 08:23
fratia hotilor
pacat ca multi romani au facut efortul de merge la vot imi voi reprosa tot timpul aceasta greseala.
ce fata murdara au acesti politicieni, dupa ce sau balacarit patru ani acum isi dau mana si fac front comun in opera de distrugere a tari
videanu a furat cat a putut din primaria capitalei oprisan baronul local deasemeni si acum vin sa ne vorbeasca de mari barbati ai tari
imi pare rau ca am votat niste fripturisti toata stima pentru liberali
19
6_6_6 09-Dec-2008 08:47
nu v-ati prins ca mitrea a urmat
scenariul basescu renuntind la imunitate pt ca apoi sa intre repede iar in parlament? ... o noua imunitate, o noua procedura....

ha ha ha ha ha ha ha

@18 nu tu esti de vina ca ai mers al vot. tu inca mai crezi ca astia doresc sa faca bine pt ca ei asa au spus. au minti din nou si nu e vina ta.
da, e fratia hotilor, medicorilor, incompetentilor, gusatilo si umflatilor. niste fatalai incapabili sa performeze onest si civilizat!
20
Nyki 09-Dec-2008 08:55
Speculatiile presei
Voi posta acelasi comentariu ca la articolul d-lui Patrasconiu, deoarece este aceeasi tema iar eu am aceeasi parere.

Nu inteleg cum de s-a ajuns la astfel de comentarii dupa simplul anunt facut de Geoana referitor la votul pro si contra din PSD pentru a se alatura PDL la guvernare si dupa declaratia lui Boc referitoare la discutii cu PSD pentru o eventuala guvernare. Eu nu cred intr-o asemenea formula de guvernare ; poate fi o capcana intinsa liberalilor pentru ca acestia sa faca presiuni la nivelul liderilor PNL pentru a renunta la pretentii si a merge la guvernare sau poate fi un accept de fatada al PD-L pentru a demonstra ca au purtat negocieri cu toate partidele in vederea stabilirii unei formule de guvernare.
In ceea ce priveste presedintia, PSD-l este partidul de la care Traian Basescu s-ar astepta
cel mai mult la un contracandidat la presedintie sau daca nu va exista un candidat din PSD atunci exista independentul Sorin Oprescu care va fi sustinut de PSD.
Daca PNL-l astazi sau cel tarziu maine nu-i va da PDL-lui un raspuns favorabil in privinta guvernarii, cel mai probabil se va forma un guvern minoritar PDL-UDMR la care se vor alipi cativa membri liberali si posibil si social democrati sau in cel mai rau caz vom avea alegeri anticipate. Refuz sa cred ca Basescu isi va lasa partidul sa se combine cu PSD-l sau ca va numi un prim ministru pentru aceasta coalitie. Cred ca presa iubitoare de zvonuri, speculatii si senzatii tari nu vrea sa piarda nicio ocazie pentru a comenta eventualele combinatii din formula de guvernare. In ultima saptamana cred ca presa a epuizat toate variantele posibile pentru formarea noului guvern dar in acelasi timp niciun jurnalist sau analist politic nu este convins de ceea ce sustine.
Am in continuare incredere in Traian Basescu si in partidul prezidential ca nu-si vor dezamagi alegatorii.
21
Ion Pribeagu 09-Dec-2008 08:59
" se ducea cu ei în toaleta "
fsn s-ar putea naste doar la toaleta; fie ea si a senatului. Nu am votat PD-L pentru a reface fsn si daca asta se va intampla nu-i voi ierta niciodata. Daca ne vor pune in fata faptului implinit si vor reactiva fsn vor pierde o buna parte a alegatorilor. Singura cale este refacerea aliantei DA.
22
cicero. 09-Dec-2008 10:30
dar cu cine sa refaca DA?
Ion Pribeagu (09-Dec-2008 08:59)
" se ducea cu ei în toaleta "
fsn s-ar putea naste doar la toaleta; fie ea si a senatului. Nu am
tu nu vezi ca patriciu ii indeamna pe pnl-isti sa mearga cu psd?. eu sper, pentru a mai salva ce se poate salva, ca pdl-ul nu va renunta la udmr, altfel pdl-ul va ramane in amintiri.
23
vladuxt 09-Dec-2008 10:59
...
ei cu ei exact cum au zis in campanie.
24
karenin 09-Dec-2008 12:47
insuportabila mizerie a cotidianului.
1. FSN nu se poate reface atata timp cat Petre Roman slujeste idealurilor liberale.
2. Geoana e umbra lui Sarbu, oricat ar vrea sa-l asocieze Cotidianul cu Hrebenciuc in dauna lui Mitrea.
3. Sintagma "baroni locali" s-a nascut si se aplica in continuare grupurilor Hrebenciuc-Oprisan-Mitrea, Nastase-Vanghelie, clientelei lui Ilici sau Mazare-Constantinescu, simbiotic legate de petroliberali. ei au fost marginalizati pentru a doua oara de filiale.
4. Discreditandu-l pe Geoana in continuare ii refuzati stangii sansa de modernizare si de evadare din ghearele adevaratilor baroni locali.
5. Articolul de mai sus este cea mai marsava dezinformare si manipulare pe care le-am vazut in presa moderna din Romania.
25
YODA_ BLOG 09-Dec-2008 13:33
Plangeti?
Plangeti ca FSN-ul a revenit la putere dupa 20 de ani?
26
Ion Pribeagu 09-Dec-2008 13:48
cicero. 09-Dec-2008 10:30
cicero. (09-Dec-2008 10:30)
dar cu cine sa refaca DA?
tu nu vezi ca patriciu ii indeamna pe pnl-isti sa mearga cu psd?. eu
Daca aleg sa stea cu patriciu vor ajunge ca haita lui vct si la viitoarele alegeri nu vor mai prinde parlamentul. Am senzatia ca partidul care urmeaza sa apere interesele neamului romanesc urmeaza sa se nasca. O alianta PD-L -psd nu poate semnifica altceva decat fsn. O intoarcere la primii ani '90 ai sfarsitului de secol XX ar fi pentru Romania dezastrul cel de pe urma. Probabil inca nu am ajuns destul de jos pentru ca o renastere a societatii romanesti sa poata incepe. Efectiv nu stiu cat sunt dispusi romanii sa sufere. A sosit timpul ca romanii sa inceapa sa se intrebe ce vor. Dcaca asteapta in continuare mila si pomana HAITELOR de PROFITORI si JEFUITORI postdecembristi nu vor ajunge nicaieri. Libertatea si democratie trebuiesc cucerite pentru ca daca vin cadou (si nu vor veni) nu au nici o valoare. Tara are nevoie de starea de spirit a inceputului de secol trecut.
27
SRNsky 09-Dec-2008 13:55
@Yoda:
da, plang, pentru ca m-am dus ca prostu\' sa votez, in timp ce cateva milioane de \"scarbiti\" au stat bine-mersi acasa si acum isi vor permite sa ridice vocea si sa se indigneze ca \"iete ce facura astia de-i votarati voi!\"!
Plang pentru ca eu si cei ca mine vom fi iar sufocati de o \\\"putere legitima\\\", legitimata de cateva milioane de \\\"scarbiti\\\", un milion de mosi si babe care nu stiu decat \\\"trandafirii, maica\\\" si inca un milion de salariati (citeste sclavi) ai firmelor conduse de baronii locali si care n-au curaj sa voteze altceva \\\"ca daca afla sefu\\\', e jale mare, nu ma mai angajeaza nimeni in judetu\\\' asta si am familie de intretinut\\\"
Si in fine, plang pentru ca vor intra in guvern doua personaje sinistre: Liviu Dragnea si Marian Oprisan. Voi cei din Bucuresti sau de aiurea ii stiti ca pe niste \\\"personaje controversate\\\", sau in cel mai rau caz, ca pe niste \\\"baroni locali care au furat si ei acolo, ca toata lumea\\\". GRESIT! Am trait intr-unul din judetele ghinioniste si de acolo se vede altfel. Nu sunt vazuti ca baroni locali, ci ca dictatori si stapani absoluti, care taie si spanzura dupa bunul plac, iar daca indrazneste cineva sa maraie ceva la adresa lor, e cazul sa se mute din acel judet! Credeti ca dramatizez? N-aveti decat! O sa-i vedeti si voi cand or intra in guvern.
28
6_6_6 09-Dec-2008 15:36
si ce vroiai sa votez
SRNsky (09-Dec-2008 13:55)
@Yoda:
da, plang, pentru ca m-am dus ca prostu' sa votez, in timp ce cateva
cu partidul sluga al gaozarului?

este incredibila obedinenta unui grup atit de mare de oameni in fata unui mediocru incult!

29
Roman Polanschi 09-Dec-2008 15:58
Dutuleasco ,nu mai bea de dimineata !
Hrebenciuc nu este in tandem cu Geoana ci cu Iliescu.
30
Nicu Pruna 09-Dec-2008 17:38
Victoria securitatzii !
Securistii din PNL sunt mai slabi : se pare ca us si principii.
Securistii din FSN au cisatigat !
31
renatta 09-Dec-2008 18:20
Liberalii au impus guvern PD-L-PSD!
C_rul lui Tariceanu a impus un guvern PD-L - PSD.
Stiti si voi foarte bine acest lucru, dar nu vreti ca noi sa-l aflam de la voi. Oare, de ce?
32
YODA_ BLOG 09-Dec-2008 19:11
Toti sunt controversati
SRNsky (09-Dec-2008 13:55)
@Yoda:
da, plang, pentru ca m-am dus ca prostu' sa votez, in timp ce cateva
Eu nu inteleg cum pot unii sa dea credit unor politicieni, fie ei si de la PD-L. Voi chiar credeti in in spun astia? Sunt o apa si un pamant toti. Marea majoritate provine de la FSN
33
celceaproapeinimeni 09-Dec-2008 19:32
ca aici e mai aglomerat..
shi sa critici pe altzii poate fi un lucru bun, sunt de convingere insa (sa nu zic parere) ca autocritica sincera este mai constructiva...

-recunosc ca acele lucruri la care voi face referire mai jos, ma depashesc ca persoana sau competentza personala shi o sa zic atunci ca este doar o parere
pe care mai vreau sa o exprim, fiind mai atent,de data aceasta, cu virgulele ...

Vroiam prin august, (daca n-o fi fost vizibil) sa fac o referire la faptul ca poate Argentina, fiindca a fost in razboi prin '81, poate ca sta mai bine cu dotarea
cu nave mici shi mijlocii de pescuit(ei atunci le converteau in nave de razboi, acum sper sa nu mai fie cazul nici la ei). Mai aproape, aici in Europa, va intreb pe voi daca nu cumva se merita ca România sa aiba relatzii economice (shi in general de orice fel) bune cu Grecia shi mai ales cu Cipru
(ash zice ca da, daca ma intrebatzi pe mine...)

Doamne ajuta...
34
Eunescu 09-Dec-2008 19:52
A cui moralitate este mai morala?
Se pare ca PDL-ul este pus la zid ca face alianta cu PSD-ul, iar PNL-ul striga ca din gura de sarpe ca nu este moral. Ziaristii asemeni. Perfect! Dar cu ce era mai morala o alianta PSD-PNL? Tariceanu tocmai a renuntat la desantata-i pretentie de a fi prim ministru si eventual sa mai scoata odata PDL-ul de la guvernare, acum 2 zile in favoarea PSD. De ce este moral? Dar cu ultimii 19 ani cum ramane? Si cine a facut ca PSD-ul sa fie frecventabil de catre “Dreapta” ?
De ce a refuzat PNL-ul mana intinsa de catre PDL? De ce au fost atat de aroganti si jignitori in mesaje? Iertati-ma, dar a cui moralitate este mai morala?
35
SRNsky 09-Dec-2008 19:53
@yoda si 6_6_6
YODA_ BLOG (09-Dec-2008 19:11)
Toti sunt controversati
Eu nu inteleg cum pot unii sa dea credit unor politicieni, fie ei si
cu pdl, psd, pnl, uniunea armenilor sau cu partidul cocostarcilor de balta, nu conteaza, daca ne vedeau in numar mare la urne, renuntau pana la urma la aroganta si jigodism. poate nu la alegerile astea, poate la urmatoarele. credeti-ma, am urmarit (intamplator) indeaproape pregatirile de campanie a doua partide mari si a unuia mic: TOTI aveau ca motto intern: da-i dreaq, ca tot pe-ai nostri ii ducem cu japca la urne si ne voteaza.
36
misterfox 10-Dec-2008 12:10
ma facusi curios , bre , baicoiene !
Kondor (08-Dec-2008 22:20)
Daca PDL-ul se aliaza cu mafiotii...
Ma voi reorienta spre alt partid!
Cu cine, ma rog frumos ?
Ei cu Ei,
Noi cu Voi !
Mai ai si alte optiuni ????
Poate UDMR, PNG sau PRM, pentru ca PNL , indoua cuvinte ie sclus, doar fiind , nu-iasa Tradiceanu acolo si toti patricienii si cei care au manevrat ne-transparent si nelegitim cu PSD......
Mai b ine ai sapa o groapa in care sa te ascunzi , ca sa nu vada lumea ce penibil ai putut fi cand lingeai la buci prezidentiale....Si dansul nu egata !
Pentru ca urmeaza revenirea la modul de actiune si gandire al PDFSN cu acelasi Stolojan PM , ca in 1992, revizuirea Constitutiei eliminarea camerei superioare a Parlamentului si yransformarea acestuia intr-o scual obedienta gen Marea Adunatura Nationala , supusa umorilor prezidentiale, care Presedinte cu puteri discretionare - nelimitate va face ce au mai facut si altii . La noi cel mai recent , repausatul Ceausescu ....
37
misterfox 10-Dec-2008 12:16
Amice, la aceasta ipocrita intrebare
Eunescu (09-Dec-2008 19:52)
A cui moralitate este mai morala?
Se pare ca PDL-ul este pus la zid ca face alianta cu PSD-ul, iar
iti pot raspunde matalutza singgur, eventual consultand doar deontologii dreapta.
Ia mata legatura cu papuashul Biju T. sau cu TRU saltimbancul de pe bloc ( chiar crezi ca sare ????) , sau cu alte doamne si alti domni , toti foarte seriosi Guru ai democratiei si cu toti premonitorii care avertizau insistent despre pericolul ciumei rosii .
Fii bun si cere-le o proba de urina ks vezi daca nu au pietre la fiere decat kkt au mancat !
38
misterfox 10-Dec-2008 12:19
Baicoiene, la aceasta ipocrita intrebare
cicero. (09-Dec-2008 10:30)
dar cu cine sa refaca DA?
tu nu vezi ca patriciu ii indeamna pe pnl-isti sa mearga cu psd?. eu
iti pot raspunde matalutza singur, eventual consultand si deontologii dreapta.
Ia mata legatura cu papuashul Biju T. (:-)), hi-hi , sau cu TRU saltimbancul de pe blocul de desen ( chiar crezi ca sare ????, cinci minute ????) , sau cu alte doamne si alti domni , toti foarte seriosi Guru ai democratiei si cu totii premonitorii foarte ,care avertizau insistent despre pericolul ciumei rosii .
Fii bun si cere-le o proba de urina ks vezi daca nu au pietre la fiere decat kkt au mancat !
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro să rămână un spaţiu al al discuţiilor civilizate, îi invităm pe cei care postează comentarii la articole să respecte următoarele reguli:



1. Să folosească un limbaj civilizat, să evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Să se refere doar la articolul la care postează

3. Să se abţină de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la şteregerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Abaterile repetate vor avea drept consecinţă banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
ALEGERI

Mircea Geoana, a ajuns subiect de glumă la CNN : "Poate ar fi trebuit să mănânce mai mult usturoi ca să nu fie atacat energetic"

03 Feb 2010 | 0 comentarii
Acuzaţiile lansate de Geoană după alegeri, referitoare la un specialist în paranormal care l-a blestemat, provocându-i eşecul, au fost comentate în cadrul emisiunii "Political Mall" de la televiziunea CNN.

Hrebenciuc: Orice spunea Geoană la confruntare despre ”episodul Vîntu” era bine. N-a avut reacție și a pierdut

26 Ian 2010 | 0 comentarii
Șeful de campanie al lui Mircea Geoană susține că nu știa de vizita pe care președintele PSD a făcut-o la Sorin Ovidiu Vîntu, înainte de confruntarea finală cu Traian Băsescu. ”Eram convins că este acasă”, a declarat Viorel Hrebenciuc la Antena3.

Iliescu: "Un partid serios nu acceptă să-i fie atacat liderul fondator"

25 Ian 2010 | 2 comentarii
În apropierea alegerilor din PSD, Ion Iliescu critică, într-un interviu pentru România liberă, multe din gesturile perdantului Geoană, dar și "excesul de zel" al lui Năstase, comentează momentul casetei cu băiatul lovit de Băsescu și ieșirea lui Patriciu pe această temă și declară ca opoziția este "purgatoriul" care ajuta PSD să scape de "oportuniști" și "fripturiști". Contestat el însuși în postura de președinte de onoare, Ion Iliescu are răspuns inclusiv la această chestiune.

Victor Ponta: „Aş fi fericit dacă Antonescu ar trece la PSD”

25 Ian 2010 | 2 comentarii
Într-un interviu pentru Evenimentul zilei Victor Ponta afirmă că nu va candida la preşedinţia PSD şi că ar susţine o formulă de conducere Cristian Diaconescu - Adrian Năstase. Acesta mai vorbește, printre altele, și despre cine pe cine ajută în emisiunile televizate "de campanie".

EVZ: Proiectul „Johannis-premier”, interzis timp de trei ani

25 Ian 2010 | 0 comentarii
Potrivit Evenimentului Zilei, primarul Sibiului, Klaus Johannis, nu poate fi numit în următorii trei ani într-o funcţie publică deoarece ar fi deţinut în trecut şi calitatea de edil şi pe cea de administrator al unei firme, cumul interzis de lege.
 
 
 
 

Spatiile publicitare F5 sunt administrate de