
Nicușor Dan a reacționat după ce Daniel Băluță a anunțat că își retrage oamenii din zona Unirii.
Primarul Capitalei a spus că, „pentru revenirea la starea de legalitate, gardurile trebuie ridicate din teren”. De asemenea, a dat asigurari ca va continua toate demersurile pentru a elimina orice ambiguitate.
„Daniel Băluță retrage acum oamenii din amplasamentul ilegal al șantierului de la Parcul Unirii. Pentru revenirea la starea de legalitate, gardurile trebuie ridicate din teren care este proprietatea Municipiului București”, a scris luni seara pe Facebook Nicușor Dan.
„Totodată, reafirm că voi emite ca și până acum, doar autorizații de construire în baza legii, cu toate avizele atașate”, a mai adăugat primarul general.
Primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, a anunţat luni seara că, pentru a pune în siguranţă integritatea şi viaţa angajaţilor Primăriei Sector 4, dar şi a echipelor care lucrează la consolidarea planşeului peste râul Dâmboviţa de la Piaţa Unirii, a decis retragerea de îndată a tuturor.
Luni seara, primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a anunţat că a emis o dispoziţie de primar general, în baza căreia Poliţia Locală a Municipiului Bucureşti împreună cu angajaţii ALPAB şi ai Administraţiei Străzilor să desfiinţeze construcţiile ilegale amplasate pe terenul administrat de PMB.
Foto Observatornews.ro
De ce vă aruncați ca rața la muci în a vă da cu părerea între ingineri structuriști și cei cu Biotera sau Fane Gheorghiu cel Nou?
Autistul așteaptă un dezastru ca să vă comunice că nu are banii necesari și avizele.
Primarul General vrea ca totul sa fie dupa lege, altfel il paste puscaria si PSD stie acest lucru. Or asta si doresc sa ii dea parnaie ca a castigat al doilea mandat. Iar structuristul sa ne spuna de ce primarii de sector fac doar cosmetizari si carpeli la podurile urbane ale Capitalei?!! Podul de la Braila a 4 oara asfaltat si la tonaje f. mari se va duce naibii?!! De ce trecerea sub pasul Unirii este mai mica de 3,5m si au murit oameni, de bine ce a fost cosmetizat?!!!
Daca Baluta -PSD (in spate avand partidul) ar fi fost sigur ca lucrarea sa este legala, ma indoiesc ca s-ar fi conformat.
Follow ‘da money..
A câștigat Nicușor Dan?, ce anume? Nimic decât un posibil dosar cu șuturi de la cetățenii din acea zonă, cetățeni care folosesc acel perimetru in scop de deplasare. De ce nu și un dosar penal cu ancheta reală pentru că, din această acțiune ies destule infracțiuni?! În primul rând, punerea în pericol a cetățenilor care se deplasează pe acel pod! Sa nu uitam că, în urmă cu doi ani, tocmai el urla că podul e de strictă necesitate și trebuie urgent reparat! Acum, nu mai e urgenta pentru că, nu are el chef?!
Aa, acum ii zice consolidare! Mama ma-sii de treaba, pai cine v-a dat autorizatie nu trebuia s-o faca. Nici vocabularul nu-l aveti pus la punct dar vreti sa faceti pe inginerii acum ca v-a ales in scaun Berceniul.
Dar daca se intampla dezastrul si mor sute de oameni la Piata Unirii, cu surparea tuturor tunelurilor (M1, M2, Pasaj Unirii) si a Magainzului Unirea, isi asuma Nicusor incadrarea gresita in categoria de risc 4??
Candva, acum 10 ani, cand inca eram in facultate, profesori eminenti de structuri portante si rezistenta materialelor au demonstrat pe 6 table de amfiteatru urmatoarele:
1. E nevoie de un cutremur de 6 grade Richter ca centrul Bucurestiului sa fie complet inundat de Dambovita (existau inca de atunci fisuri in adancime, armatura betonului fiind puternic degradata, fisuri circulare – cele mai periculoase – ele fiind provocate de vibratia apelor, corelata cu vibratiile trenurilor caree traverseaza zilnic zona + expirarea termenelor de garantie a planseelor).
2. E nevoie de o Dambovita un pic mai umflata sau de o ignorare totala a lucrarilor de intretinere de la Barajul Ciurel ca acesta sa cedeze – se poate vedea cu ochiul liber fisurile circulare si de adancime din baraj cand traversezi cu bicicleta zona.
3. Podul Constanta este intr-o stare de degradare avansata, cu majoritatea structurilor portante afectate, in conditiile in care trenurile de marfa care parcurg Palas – Bucuresti Vest accelereaza aceasta stare de fapt – de la luna la luna, BAR (Buletinul de Avizare a Restrictiilor de Viteze CFR) scade viteza exact din aceste considerente.
Addenta: Metrorex are o echipa dedicata de muncitori, tehnicieni si ingineri care sunt responsabili cu pompatul apelor de infilitratie care provin din Dambovita si care inunda constant tunelele de la Unirii. Nicusor stie asta, insa vrea sa para incoruptibilul. Nenorocitul va omora oameni pentru politica. Rusine.