ULTIMA ORA
Previous Pause Next
 
Home » Societate » Videanu a plトフit cu 1,5 milioane de euro un copy/paste

Videanu a plトフit cu 1,5 milioane de euro un copy/paste

04 Iul 2008 Antoaneta Etves | 34 comentarii | 6367 vizualizari
Rating:
14 voturi
Marime text a A  Trimite pe email   Comenteaza
 
Strategia antizgomot a Capitalei este plagiatト dupト strategia Londrei cu privire la zgomotul ambiental. Pentru realizarea ei, Primトビia Capitalei va plトフi firmei Enviro Consult 1,5 milioane de euro.
 
Adrian Videanu
Bucureナ殳enii au fost chemaナ」i vineri la Primトビia Municipiului Bucureナ殳i pentru a dezbate Strategia de zgomot ambiental a Capitalei. Concret, ea constト din mai multe hトビナ」i care cartografiazト zgomotul din Bucureナ殳i ナ殃 mトピurile care ar trebui luate în urmトフorii cinci ani pentru a reduce poluarea fonicト din Capitalト. Documentul este deocamdatト supus dezbaterii publice pentru a intra, apoi, într-o ナ歹dinナ」ト a Consiliului General al Municipiului Bucureナ殳i ナ殃 a fi votat. În principal, Municipalitatea doreナ殳e ca, dupト aplicarea strategiei, sト reducト impactul negativ al zgomotului pe care acesta îl are asupra bucureナ殳enilor.

Ce nu ナ殳iu bucureナ殳enii este cト “Strategia de zgomot ambiental” este aproape identicト cu cea a Londrei, prezentatト de experナ」ii londonezi în 2004. Astfel, începând de la “Cuvântul înainte” al primarului, pânト la mトピurile pe care trebuie sト le ia autoritトη」ile române, strategia Bucureナ殳iului conナ」ine paragrafe mari, identice cu cele din strategia Londrei. Mai mult, sunt capitole care au aceeaナ殃 ordine a paragrafelor ナ殃 aceeaナ殃 topicト în interiorul frazelor.

Proiectul este realizat de firma Enviro Consult, angajatト de Municipalitate în urma unei licitaナ」ii în anul 2005, în timpul mandatului lui Adriean Videanu. Obiectivul licitaナ」iei la care au participat trei firme a fost “Realizarea hトビナ」ii acustice ナ殃 a sistemului de monitorizare a zgomotului pentru Municipiul Bucureナ殳i”. A câナ殳igat, susナ」ine Primトビia, “oferta cea mai avantajoasト din punct de vedere tehnico-economic”, adicト a SC Enviro Consult SRL, cu o ofertト de 6,571 milioane RON fトビト TVA, aproximativ 1,5 milioane de euro.

Reprezentanナ」ii firmei care a realizat proiectul susナ」in cト este normal ca ambele strategii sト fie asemトハトフoare. “Experナ」ii noナ殳ri au colaborat cu cei danezi ナ殃 englezi. Danezii ne-au pus la dispoziナ」ie aparatura necesarト realizトビii hトビナ」ilor de zgomot, iar englezii, materiale pentru a ne documenta cu privire la realizarea strategiei”, ne-a declarat Bogdan Lazarovici, unul dintre acナ」ionarii firmei Enviro Consult.

Întrebat cum explicト asemトハarea dintre cele douト texte, acesta e replicat: “Se iau aceleaナ殃 mトピuri, nu putem inventa noi, peste noapte, altele”, a replicat Bogdan Lazarovici, adトブgând cト suma pe care a încasat-o de la Primトビia Capitalei, 1,5 milioane de euro, pentru realizarea strategiei ナ殃 a hトビナ」ilor de zgomot, este “una corectト, având în vedere munca depusト”.
Viceprimarul Rトホvan Murgeanu ne-a declarat vineri cト va verifica. “Dacト este aナ歛, nu o sト-ナ殃 primeascト banii”, a spus Rトホvan Murgeanu. ナ枴 directorul Departamentului de mediu din cadrul Primトビiei Capitalei, Marius Capanu, a promis cト va verifica situaナ」ia. “Vom lua cele douト studii ナ殃 le vom analiza”, a promis Marius Capanu.



Probト de plagiat

Vト prezentトノ extrase din “Cuvântul înainte” ナ殃 strategia primarului Londrei, Ken Livingstone, precum ナ殃 corespondentele lor de la Bucureナ殳i. Cele douト documente pot fi vizualizate ナ殃 pe Internet: strategia Londrei , respectiv strategia Bucureナ殳iului.

Cuvânt înainte, din strategia englezト:

“Noise may not be top of everyone’s priorities, but it is a big issue for many. That is clear from those who welcomed this first city-wide strategy when the draft was published for public consultation in March 2003. It focuses on getting more action going on «ambient noise», mainly noise from transport and industry, but also looking to better housing and good building design. My legal remit is ambient noise - mainly from transport. This strategy reflects that duty. However, I am in no doubt that neighbours from hell can leave people at their wits’ end. Noise makers need to be aware that music systems or other equipment can be confiscated if they cause real nuisance to others. In much of Europe, local police offer the first line of defence against excessively noisy neighbours. New Yorkers call NYPD. In London, the boroughs are responsible. Even so, more people call the police about noise than call their council Environmental Health Departments. In the long term, I would like to see properly resourced and responsive local policing being able to sort out most breakdowns in neighbourliness, with the noise specialists as back up.” (…)

Cuvânt înainte, din strategia românト:

“Zgomotul poate cト nu este o prioritate pentru fiecare, dar este o problemト pentru mulナ」i. Aceasta a devenit o certitudine de când s-au realizat primele hトビナ」i de zgomot ale oraナ殷lui. Acestea se ocupト de gトピirea unui nivel statistic al zgomotului în oraナ, în special al zgomotului ambiental, în principal cel de la traficul rutier.

Obligaナ」ia Primarului este de a reduce, pe cât posibil, zgomotul provenit de la mijloacele de transport. Aceste planuri de acナ」iune reflectト, pe cât posibil, aceastト obligaナ」ie. Totuナ殃, Primarul nu poate face abstracナ」ie de zgomotul pe care îl pot face vecinii. Cei care fac zgomot trebuie sト fie conナ殳ienナ」i cト pot suporta rigorile legii. În toatト Europa, poliナ」ia localト oferト prima linie de apトビare contra vecinilor excesiv de zgomotoナ殃. Newyorkezii sunト la NYPD. În Bucureナ殳i, responsabilitatea cade în sarcina primトビiilor. Cu toate acestea, mai mulナ」i locuitori sunト la poliナ」ie, plângându-se de zgomot, decât la Departamentul de Mediu. Pe termen lung, Primarul ar dori sト vadト în politicile locale ale comunitトη」ilor acナ」iuni pentru stトプilirea zgomotului, cu ajutorul firesc al specialiナ殳ilor în domeniu.” (…)


Strategie, englezト:

“The following key issues and initial priorities have been identified:

Three key issues:
- Securing good, noise reducing surfaces on Transport for London’s roads.
- Securing a night aircraft ban across London..
- Reducing noise through better planning and design of new housing.

Other initial priorities are :
- Extending good, noise reducing surfaces across all roads where they would be effective, along with less disruptive and better reinstated streetworks.
- Encouraging quieter vehicles.
- Building in noise reduction in day-to-day traffic management – to maximise gains from reducing stop-start driving as congestion falls, smoothing traffic flow, allocating street space better, and other transport measures.
- Improving noise environments through «Streets for People», in Home Zones, in town centres, and in exemplar Public Space projects.”

Strategie, românト:

“Urmトフoarele probleme-cheie ナ殃 prioritトη」i iniナ」iale au fost identificate:

Trei probleme-cheie:
- Asigurarea unor suprafeナ」e de rulare de calitate pentru strトホile Bucureナ殳iului.
- Asigurarea unei interdicナ」ii aeriene pe timp de noapte deasupra Bucureナ殳iului.
- Reducerea zgomotului printr-o planificare ナ殃 proiectare mai bunト a locuinナ」elor.

Alte prioritトη」i iniナ」iale sunt:
- Extinderea suprafeナ」elor acoperite cu suprafeナ」e care reduc zgomotul pe toate drumurile unde aceastト mトピurト s-ar dovedi utilト, împreunト cu lucrトビi de mentenanナ」ト mai bune.
- Încurajarea utilizトビii vehiculelor mai silenナ」ioase.
- Punerea în practicト a unor mトピuri de reducere a zgomotului în managementul zilnic al traficului, pornind de la reducerea condusului “demaraj-frânト”, tipic în timpul ambuteiajelor, uniformizarea volumului traficului, mai buna alocare a spaナ」iului strトホii ナ殃 alte mトピuri de transport.
- Îmbunトフトη」irea mediului prin zonarea sonorト prin programe “Strトホi pentru oameni” în zonele rezidenナ」iale, în centrul oraナ殷lui ナ殃 în proiecte de spaナ」iu public.”

Ce prevede strategia
Proiectul conナ」ine mトピuri menite sト reducト zgomotul:
* asigurarea suprafeナ」elor de rulare de calitate pentru strトホi
* interdicナ」ii aeriene pe timp de noapte
* extinderea suprafeナ」elor acoperite cu materiale care reduc zgomotul pe toate drumurile
* încurajarea utilizトビii maナ殃nilor silenナ」ioase
* îmbunトフトη」irea calitトη」ii cトナi de rulare pentru tramvaie ナ殃 trenuri
* dezvoltarea unui program de reducere a zgomotului din trafic
* îmbunトフトη」irea stilului de condus prin cursuri oferite ナ殪ferilor
* premii oferite de primar pentru cei ce promoveazト proiecte care susナ」in peisaje sonore liniナ殳ite
* instalarea de bariere de zgomot “foto-voltaice” pentru a ecrana drumurile ナ殃 cトナle ferate producトフoare de zgomot.



Cele mai zgomotoase zone din Capitalト
Acestea sunt cartierul Ghencea, Militari, Bulevardul Magheru ナ殃 zona dintre Bulevardul Titulescu ナ殃 Calea Griviナ」ei. 70 de decibeli este nivelul mediu de zgomot în Bucureナ殳i, iar nivelul recomandat este de numai 55 db. Locuitorii din Bulevardul Ghencea suportト un zgomot de peste 80 de decibeli. Stresul fonic este produs de autovehicule, tramvaie ナ殃 autobuze, dar ナ殃 de lucrトビile care se efectueazト în zonト. Pe Bulevardul Magheru, zgomotul atinge 80 de decibeli, iar în zona Mihai Eminescu-Viitorului, 77 de decibeli. ナ枴 în zonele Ferdinand-Mihai Bravu se înregistreazト 78 de decibeli, iar în Militari - 75 de decibeli, potrivit mトピurトフorilor. Cea mai liniナ殳itト zonト din Bucureナ殳i este Strada Paナ歡ani, din cartierul Drumul Taberei, unde zgomotul atinge maximum 58 de decibeli.
 
 
 
Abonare Newsletter
 
 
 

34 comentarii

 
1
Cujo01 04-Iul-2008 20:18
au copiat harta?
au copiat si harta londrei? va faceti de ras baieti, cu stiri de-astea a la buscu.
2
un_nou_comentator 04-Iul-2008 21:40
tare miscare
miscarea este clara...toate pustile sunt puse pe videanu, pe care oricum nu-l mai intereseaza politica, iar dupa ce a "colectat" toata imaginea negativa a PD_L va fi executat public de Base & Co...

pai altfel cum putea sa apara acest articol in Cotidianul...
3
SCORPIO 04-Iul-2008 22:36
tare, pe dracu
un_nou_comentator (04-Iul-2008 21:40)
tare miscare
miscarea este clara...toate pustile sunt puse pe videanu, pe care oricum nu-l mai intereseaza
Videanu "a colectat" el dar nu imagine ci altceva pentru basea1, problema daca-l executa este ca s-ar putea sa i se faca greata si sa dea din el si atunci sa vezi distractie si DNA-uri!
4
Curvette fran(COI)se 04-Iul-2008 22:38
Stai flexat
un_nou_comentator (04-Iul-2008 21:40)
tare miscare
miscarea este clara...toate pustile sunt puse pe videanu, pe care oricum nu-l mai intereseaza
Sunt destule de genul asta.Pe langa "comentator nou" se pare ca esti si cititor mai nou al almanahului Cotidianul.
5
filadel 04-Iul-2008 22:41
Neclar spトナmos
Cum a plトフit Videanu dacト Murgeanu zice cト o sト verifice ネ冓 dacト e adevトビat n-o sa-i dea banii トネuia?
Trecutul ネ冓 viitorul sテョnt totuネ冓 chestii diferite chiar テョn logica constipaネ嬖ilor.
6
corcoos 04-Iul-2008 22:42
@Cujo01
Nu, n-au copiat si harta Londrei, dar nu-i exclus ca harta romanasilor sa fi fost facuta la misto. Nu de alta, dar atunci cand iti bati joc plagiind, iar asta pe o suma exorbitanta, de ce nu ti-ai bate joc pana la capat?
7
SCORPIO 04-Iul-2008 23:05
filadel,filadel
filadel (04-Iul-2008 22:41)
Neclar spトナmos
Cum a plトフit Videanu dacト Murgeanu zice cト o sト verifice ネ冓 dacト e
esti la fel de tampitel, incearca sa mai si judeci nitel.
Da dasteptule, studiul plagiat s-a efectuat si acum urmeaza plata ca parandalatul s-a luat de mult, ce zici e simplu nu, constipatule care esti tu constipat!
8
cicero. 04-Iul-2008 23:11
si care-i logica materialului?
daca operatiunile sunt aceleasi in oricare oras s-ar aplica, normal ca doar harta orasului si punctele de zgomot sa fie diferite.
macar nu incercam sa inventam noi apa calda si mersul pe jos ca in cazul democratiei originale a domnului iliescu, ne luam si noi dupa niste oameni seriosi. chestia este sa se rozolve problema. banuiesc ca ati vrut sa subliniati meritele lui videanu in aplicarea strategiei respective, altfel nu vad rostul acestui articol.
9
Cujo01 04-Iul-2008 23:22
tendentios
corcoos (04-Iul-2008 22:42)
@Cujo01
Nu, n-au copiat si harta Londrei, dar nu-i exclus ca harta romanasilor sa fi
si totusi, daca nu au copiat harta si nu au facut-o la misto, se justifica suma? Pentru ca singura vina a lui Videanu e ca a angajat firma care a facut acelasi job si in Londra. In plus, daca citesti continutul articolului, firma a fost "angajatト de Municipalitate テョn urma unei licitaナ」ii テョn anul 2005". In rest, tendentiozitate obsesiva cu continut politizat a la buscu si un exemplu cras de anti-deontologie jurnalistica. Dar ce poti astepta de la "baieti"? In fond, la prosti merge.
10
gabhry_el 05-Iul-2008 00:03
Kedves Etves,
1. Licitaナ」ia a fost fトツutト de Consiliul General sau de Videanu?
2. Numai la Londra sunetul este o undト, la Bucureナ殳i nu?
Sau are テョn Colentina alte legi de propagare?
3. Dumneata cテョnd scrii la calculator, foloseナ殳i degetele de la mテョini, ca toatト lumea, sau eナ殳i originalト, ナ殃 scrii cu picioarele?

11
corcoos 05-Iul-2008 00:35
Dialoguri...
@Cujo01

Nu, nu se justifica suma din ce scrie in articol. Trecand peste, nu reiese de nicaieri din articol ca ar fi vorba de aceeasi firma, asa cum nu se spune ca Primaria Londrei ar fi angajat vreo firma. In concluzie, despre ce scrieti?

@gabhry_el

Sa prezinti ca al tau un text tradus, inseamna plagiat si aici si la Londra. Sa vrei pt. asta 1,5 mil. EUR, inseamna sa fii un nesimtit descurcurcaret, dar asta numai in RO.
12
un_nou_comentator 05-Iul-2008 00:47
prietene
SCORPIO (04-Iul-2008 22:36)
tare, pe dracu
Videanu "a colectat" el dar nu imagine ci altceva pentru basea1, problema daca-l executa
crede-ma ca eu astept de ceva vreme executia lui videanu. pd-l are nevoie de o oaie neagra si aceasta va fi videanu. poate-l plimba si pe la dna putin, asa, de ochii lumii. in acest fel se demonstreaza ca dna-ul este impartial (atata timp cat ancheteaza si de la pd-l), iar pd-l demonstreaza ca nu accepta oameni corupti in structurile lui (pune tu toate ghilimelele necesare :))) )

asta este strategia lui zeus...vei vedea...dar tot pierd in toamna fiindca vin cu niste marionete sau trompete: traian boc, draga stolo, udrea etc.
13
gabhry_el 05-Iul-2008 00:49
manipulare.exe
De fapt, se spune clar cト firma a fost angajatト de Municipalitate, iar nu Primトビie.
Dar trebuie demolat Videanu/PDL, aナ歛 cト el apare テョn titlu: el aruncト banii bucureナ殳enilor pe un copy-paste.
Pe de altト parte, ce trebuia sト facト Municipalitatea: sト verifice toate strategiile capitalelor din Europa sト vadト dacト nu-i plagiatト cea pentru Bucureナ殳i?
14
Muresan07 05-Iul-2008 01:44
Ca tot e pus Videanu pe linie moarta...
Acu' ca tot e pus Videanu pe linie moarta, nu strica sa i se puna in carca cateva smenuri, ca tot nu mai conteaza.

La tunurile mari vegheaza noua alianta PDL-PNG, fiti siguri ca acolo nu-si baga nasul DNA :)
15
Cujo01 05-Iul-2008 02:08
cooros
corcoos (05-Iul-2008 00:35)
Dialoguri...
@Cujo01

Nu, nu se justifica suma din ce scrie in articol. Trecand peste, nu reiese
in acest caz, amice, ori nu ai inteles nimic, ori ai inteles dar faci parte din publicul target al "baietilor". Ceea ce e, pana la urma, tot aia. Am mai zis, pentru prosti merge.
16
mosh Califar 05-Iul-2008 07:26
Aiurea?!?!
1,5 milioane ? Un fleac. Vorbiti mai bine de tunul pe care l-a dat cu PUZ-ul pentru terenul propriu.
17
filadel 05-Iul-2008 07:34
Fi mai clar
SCORPIO (04-Iul-2008 23:05)
filadel,filadel
esti la fel de tampitel, incearca sa mai si judeci nitel.
Da dasteptule, studiul plagiat
domnule cap umbrelト. A plトフit sau nu a plトフit? A dat sau a luat? Hotトビトκ冲e-te odatト. Fii consecvent テョn aruncarea cu noroiul.
18
rxctps 05-Iul-2008 07:47
Videanu...
...l-a suparat cumva pe Basescu?Oricum articolul este ca bancul cu Sostakovici,ala cu Volga si bicicleta...
19
SCORPIO 05-Iul-2008 09:24
Ba filadele,
filadel (05-Iul-2008 07:34)
Fi mai clar
domnule cap umbrelト. A plトフit sau nu a plトフit? A dat sau a luat?
Haina inteleghentiei e mare bre, pentru matale! Ce dracu este asa de greu sa intelegi ca "a dat" studiul sa fie facut de unii care l-au tradus pentru un milion jumate de euroi in romaneste adaptand (inlocuind de fapt) numele proprii. " A luat" comisionul (care nu mai trebuie explicat, s-au trebuie pentru d-astia, mai tampitei, ca tine?!). Videanu "a platit" mai departe "dreptul" cuvenit "stapanului suprem" dar nu a platit " valoarea contractului in timpul mandatului sau, motiv pentru care murgeanu Pietroi a declarat ca va verifica si ca 窶廛acト este aナ歛, nu o sト-ナ殃 primeascト bani". Sigur murgeanu Pietroi in cei trei ani de cand a inceput manaria "n-a avut timp" sa faca verificarea si la presat "datoria" taman acum cand s-a gasit vinovatul de "victoriile" pedaliste de la capitala, "tapu`" ala pe carea basea1 il considera mai prin primavara cel mai bun pedalist pentru inc-un mandat la capitala!
Filadel tampitel acum ai inteles nitel? Nu-l mai spalati pe videanu ca daca stapanul ia pus gatu` pe taietor ii reteaza capul in spiritul traditiei basiste " cand nu mai am nevoie de el, il arunc"
20
mosh Califar 05-Iul-2008 09:46
S-a deschis sezonul la vanatoare in PDL
"Succesuri" in munca va dorim, niste vizite la DNA la prietenul Morar pe cand ? :)
21
Monique-Franテァoise 05-Iul-2008 13:38
Cテ「t de curテ「nd テョl vor vizita pe micul
mosh Califar (05-Iul-2008 09:46)
S-a deschis sezonul la vanatoare in PDL
"Succesuri" in munca va dorim, niste vizite la DNA la prietenul Morar pe cand
kapo de la DNA ナ殃 cei din Partidul Derahat-Prezidenナ」ial, sau mai binezis pe cel care テョl va テョnlocui, cトツi multe zile nu mai are nici piticul トピta ofticos テョn fruntea instituナ」iei pe care a transformat-o テョn poliナ」ia politicト a lui Bト-secu !
22
lpintiutza 05-Iul-2008 14:19
Harta acustica
Harta acustica a Bucurestiului va costa 1-2 euro/locuitor, asa ca mai e de muls, iar firma EnvicoConsult SRL si- a facut un obicei (in cardasie cu cei din Danemarca Bruel & Kajer) in a vine paratura de masurare si monitorizare a zgomotului de 2 ori mai scumpe fata de cum le vand omologii lor din Ungaria. De hotie (plagiatul este o hotie intelectuala)nu ne va scapa nimeni.
23
balauru 05-Iul-2008 14:20
Nu vine de la...
Videanu nu inseamna un individ care goleste bugetul de pomana? Trebuia sa stiti asta de la inceput.:-)

in alta ordine de idei, la ce se pricep romanii cel mai bine? ha? :-)
24
mariusxmarius 05-Iul-2008 19:56
fara rost
se induce ideea ca s-a platit degeaba, nu se spune daca solutia este buna sau nu si asta doar pentru
audienta sau alte interese,
In rest eu ma bucur ca in sfarsit copiem ceva de la altii mai destepti si nu ne dam noi cu parerea, ca pana acum ne-am tot dat si uite unde am ajuns.
Ar mai trebui sa dam copy/paste la ceva legi de la nemti, la ceva idei de la elvetieni pentru protectia mediului, la ceva solutii tehnice de la japonezi si in general sa ne uitam la ce fac alti mai bine, nu sa stam cu nasul pe sus si sa ne tot dam cu ciocanul peste degete de fiecare data cand vrem sa facem ceva.
25
Dari 05-Iul-2008 20:20
Fotografia

In fotografia asta Videanu arata superb
dupa mine, unul dintre cei mai frumosi barbati politicieni
26
corcoos 05-Iul-2008 20:51
Dialoguri...
@mariusxmarius

Va inselati amarnic! Plagiatul e o plaga in aceasta tara, nu o noutate. Iar lucrurile facute prin hotii sau inselaciune au insemnat intotdeauna treaba facuta prost. Si, in buna traditie, pe sume exorbitante din banul public.

@Cujo01

In afara de jigniri si minciuni, aveti si argumente?
27
Kristine 05-Iul-2008 22:21
I-ati luat-o inainte lui Oprescu
Parca el trebuia sa fie marele demascator. Poate o nimeriti ca Realitatea cu pasarela de pe DN1. Va recomand sa cititi ultimul comunicat de presa de la www.pmb.ro in care se zice ca nu e copiat. Acum ar trebui sa dati in Oprescu, nu in Videanu. Oprescu a lansat discutarea studiului asta, desi daca e copiat, deci inadecvat, nu este bun ! De ce nu ia nici o atitudine ? Observ ca pe pmb sunt comentarii mult mai constructive decat aici.
28
Dari 05-Iul-2008 22:26
Site-ul PMB, 04 Iulie 2008

"Facem precizarea ca masurile propuse prin Strategia de Zgomot Ambiental a PMB nu au fost copiate, asa cum s-a afirmat astazi in presa.
Ele sunt similare celor din Edinborough, Londra, Paris, Madriud, intrucat ata sursele de zgomot, cat si modul de diminuare a zgomotului urban sunt aceleasi in orice metropola europeana.
Modalitatile de aplicare a planurilor specifice difera de la o aglomeratie urbana la alta, ele fiind determinate de mai multi factori cum ar fi gradul diferit de evolutie a dezvoltarii oraselor.
Mai mult, se intrevede realizarea unei strategii atat la nivel national cat si la nivel european, pentru uniformizarea cadrului legislativ in domeniu."

Continuarea:
Comunicat de presa
04 Iulie 2008
29
Cujo01 06-Iul-2008 00:26
neuronului nefolosit
corcoos (05-Iul-2008 20:51)
Dialoguri...
@mariusxmarius

Va inselati amarnic! Plagiatul e o plaga in aceasta tara, nu o noutate.
Precum observi, argumente am beton, dar nu-mi pierd vremea cu prosti. intocmirea hartii justifica suma? Nu raspunde, ca daca taci ramai fiozof. Videanu a angajat firma care a facut acelasi job si in Londra, firma ce a fost "angajatト de Municipalitate テョn urma unei licitaナ」ii テョn anul 2005". In rest, tendentiozitate obsesiva cu continut politizat a la buscu si un exemplu cras de anti-deontologie jurnalistica. Dar ce poti astepta de la "baieti"? In fond, la prosti merge.
30
Cepeca 06-Iul-2008 10:47
Scarbavnica pidosniceala.
Treaba asta se cuvine a fi analizata ceva mai amanuntit. Nu de alta, dar avem oarece deficit in creatie, deficit transformat in "glorie" sauronico-basesciana (programul de "guvernare" al impotentilor din PD-L).

"Treaba" asta lui Videanu vine sa ne confirme ca ipochimenul este un maestru al metodei de cercetare copy-paste. Dupa ce manareste el respectiva lucratura, isi pune semnatura ca autor al "inventiei". Asa a facut si cu programul de guvernare al ADA, asa s-a declarat el inventatorul impozituui unic, asa s-a declarat el, mai daunazi, ca programul lui Orban este o copie dupa programele lui (!), asa a declarat el mai multe. Nu este mai putin adevarat ca "broastele" au si gura mare si, natural, au gasit ceva "broscute" care sa il creada si sa il crediteze ca cel mai cel dintre cei mai cei. Realitatea este insa cruda. "Marele" Videanu si-a dovedit nimicnicia in mandatul de primar. Un sfertodoct cu aere de doct.

De ce nu a bagat pe piata rezultatul cercetarii, furat sau plagiat, pana acum ? Pentru ca masurile ce le presupune s-ar fi contrazis cu sloganul "cate o parcare pentru fiecare, de preferita in spatiul verde al capitalei". Ca sa reduci zgomotul aplici masuri la sursa care il produce. Iar daca aplici masurile, afectezi parcarile lui Cocos-Udrea, afectezi dezvoltarile imobiliare din spatiile verzi ale Bucurestiului (inclusiv ale sperantelor Boureanu-Negoita din S3), distrugi speranta basesciano-Golden Blitz in transformarea parcurilor si a altor zone verzi in zone asfaltate etc. Masurile ar presupune, in primul rand, perdele si zone verzi in locurile cu cel mai mare zgomot, interdictia circulatiei masinilor in anumite spatii urbane, reducerea spatiilor de parcare in zonele centrale si dens populate etc. Invers insa, masurile videniene vor presupune, probabil, lucrari cu betoane pentru antifonarea spatiului public. Golden Blitz abia asteapta. Pereti de beton pe marginea drumurilor. Sinistru. Pedelist.
31
corcoos 06-Iul-2008 11:16
@Cujo01
Dupa cum vad, continuati cu jignirile. Dar nu asta e interesant, ci afirmatia "Videanu a angajat firma care a facut acelasi job si in Londra". De unde stiti, d-le, acest lucru?
32
Joe3 06-Iul-2008 15:57
PD-L=
Partidul Demagogilor si Lichelelor.
Votati-i sa traiti bine...
33
Cujo01 06-Iul-2008 16:09
Neuronului inactiv
corcoos (06-Iul-2008 11:16)
@Cujo01
Dupa cum vad, continuati cu jignirile. Dar nu asta e interesant, ci afirmatia "Videanu
Pai faptul ca Municipalitatea a angajat firma care a facut acelasi job in Londra reiese din articol. Altfel, ce ar fi plagiat? Ca orice concluzie logica, trece pe langa urechile voastre, intre care se lafaie neuronashul inactiv. Poate luati o ratie de la partidele voastre PSD-PNL, desi ma indoiesc ca ar fi de unde. Hai pa ca am treaba
34
corcoos 06-Iul-2008 17:17
@Cujo01
Pai nu reiese de nicaieri din articol ceea ce afirmati dvs., iar de plagiat s-a plagiat strategia Primariei Londoneze, download-abila de pe internet, catre care vi s-a pus si link in articol.

Si de unde ati ajuns la concluzia ca iau ratie de la vreun partid?
Vezi primele comentarii
 
Pentru a comenta acest articol va puteti loga aici.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra aici.

 
Întrucât dorim ca site-ul cotidianul.ro sト rトノânト un spaナ」iu al al discuナ」iilor civilizate, îi invitトノ pe cei care posteazト comentarii la articole sト respecte urmトフoarele reguli:



1. Sト foloseascト un limbaj civilizat, sト evite aprecierile xenofobe, antisemite sau rasiste

2. Sト se refere doar la articolul la care posteazト

3. Sト se abナ」inト de la atacuri off topic la adresa autorilor


Nerespectarea acestor reguli va duce la ナ殳eregerea comentariilor, fトビト avertisment ナ殃 fトビト explicaナ」ii. Abaterile repetate vor avea drept consecinナ」ト banarea.
 
 
Locuri de munca disponibile in jobs.Cotidianul.ro
 
 
SOCIETATE

Oprescu: 300 de oameni, scoネ冓 la noapte pentru deszトパezirea strトホilor mici

08 Feb 2010 | 0 comentarii
Edilul Capitalei a explicat cト prima urgenネ崙 テョn acネ嬖unea de deszトパezire a fost deblocarea marilor bulevarde, urmテ「nd ca テョncepテ「nd din noaptea de luni spre marネ嬖 sト se treacト ネ冓 la deblocarea arterelor mici.

ナ枡ful ISU Botoナ歛ni ナ殃 cinci subalterni, cercetaナ」i disciplinar pentru incidentul de la Dorohoi

08 Feb 2010 | 0 comentarii
ナ枡ful ISU Botoナ歛ni, Radu Anton, trei ofiナ」eri ナ殃 doi subofiナ」eri vor fi trimiナ殃 テョn Consiliul de judecatト al Inspectoratului General pentru Situaナ」ii de Urgenナ」ト, dupト ce Corpul de control a constatat nereguli la unitatea de pompieri Dorohoi, unde un subofiナ」er ナ殃-a テョmpuナ歡at mortal un coleg テョn ianuarie.

Federaナ」ia Naナ」ionalト a Sindicatelor din Administraナ」ie suspendト greva generalト

08 Feb 2010 | 0 comentarii
Federaナ」ia Naナ」ionalト a Sindicatelor din Administraナ」ie suspendト greva generalト anunナ」atト pentru vineri, precum ナ殃 pichetele de marナ」i, dupト ce Ministerul Muncii a trimis o notト cトフre direcナ」iile teritoriale テョn care se aratト cト vor fi respectate toate drepturile prevトホute テョn contractele colective de muncト.

Zトパada テョnchide ナ歡olile ナ殃 grトヅiniナ」ele ナ殃 mテ「ine

08 Feb 2010 | 0 comentarii
Preナ歡olarii ナ殃 elevii din mai multe localitトη」i din ナ」arト rトノテ「n acasト ナ殃 mテ「ine. Inspectoratul ナ歡olar al Municipiului Bucureナ殳i a decis suspendarea cursurilor ナ殃 pentru data de 9 februarie. ナ枋olile ナ殃 grトヅiniナ」ele rトノテ「n テョnchise mテ「ine ナ殃 テョn judeナ」ul Galaナ」i.

Atenナ」ie! Nu existト sancナ」iuni pentru depunerea declaraナ」iei anuale fトビト semnトフura unui consultant fiscal

08 Feb 2010 | 0 comentarii
Firmele pot depune liniナ殳ite declaraナ」ia anualト de profit - Formularul 101 - fトビト semnトフura unui consultant fiscal, pentru cト legislaナ」ia nu prevede nici o sancナ」iune pentru acest lucru.
 
 
 
 

Spatiile publicitare F5 sunt administrate de