Ce se întâmplă cu linia de tramvai 5

Primarul Capitalei, Nicuşor Dan, a anunţat că au fost executate aproape jumătate din lucrările de modernizare a liniei 5 de tramvai şi că e posibil să fie finalizate mai repede. Astfel, a fost montată calea de rulare pe o lungime de 2,4 km şi a început montarea noilor şine de tramvai, a scris Dan, joi, pe Facebook.

„Aceasta este una dintre cele mai lungi şi importante linii, care leagă Centrul de zona de Nord a Capitalei. Lucrările au început în februarie, termenul de execuţie este de un an, dar suntem optimişti că vor fi finalizate mai repede. Înlocuim şinele vechi cu unele noi pe o lungime de 4,25 kilometri pe tronsonul cuprins între Podul Băneasa şi Bulevardul Ştefan cel Mare. De asemenea, vom moderniza 17 peroane, pe care le vom adapta la tramvaiele Imperio, şi vom construi încă un peron”, a spus primarul.

Acesta a menţionat că se lucrează concomitent din ambele capete, dinspre Şoseaua Ştefan cel Mare spre strada Barbu Văcărescu şi dinspre Podul Băneasa spre strada Căpitan Av. Alexandru Şerbănescu.

„Au fost amplasaţi 51 de stâlpi noi, mai avem de pus 100. Acesta este primul şantier deschis din proiectul amplu de reabilitare a aproximativ 50 de km de infrastructură de tramvai din Capitală. Vom deschide în curând şi alte şantiere, iar prin aceste investiţii nu vor mai exista linii nemodernizate în Bucureşti”, a adaugat edilul general.

Pe 19 februarie, primarul anunţa începerea modernizării liniei 5 de tramvai. Costurile se ridică la 170 de milioane de lei cu TVA.

Proiectarea pentru tronsonul liniei 5 de tramvai dintre Podul Băneasa şi Şoseaua Ştefan cel Mare a fost făcută de Societatea de Transport Bucureşti, iar termenul de execuţie este de douăsprezece luni.

„Provocarea maximă pe care o avem pe toate loturile de reabilitare a liniilor de tramvai o reprezintă partea de suprapunere cu reţelele de utilităţi. În cadrul etapelor de proiectare, acest aspect a fost tratat astfel încât să fie găsite soluţiile optime pentru suprapuneri în tot ceea ce înseamnă parte de protejare, relocare şi deviere a reţelelor de utilităţi”, declara, la acel moment, directorul general al Direcţiei Investiţii din cadrul Primăriei Capitalei, Cătălin Aflat.


 

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda
Author

8 Comentarii

  1. mucusor are bani de stricat,mai bine cumpara 10 autubuze electrice dar totul este despre pará-ndărăt

  2. Ca sa punem lucrurile in context pentru provincie, linia asta de tramvai e cam de 20 de ani scoasa din uz… ea era teoretic functionala, dar au fost incapabili sa rezolve semnalizarea si semaforizarea rutiera de la capatul de la Baneasa si cred ca a fost si un litigiu pe terenul de acolo. Linia asta a stat degeaba mai mult timp decat le-a luat sa sape metroul de la Erorilor pana la Ghencea. Numai in rromania ajungem sa ne laudam cu esecuri de decenii

  3. Postacii care critica linia de tramvai, scriu tampenii. Uita ca linia de tramvai a fost desfiintata recent de Sarma in cur,devenind parcare. Dar capacitatea de transport la tramvai este tripla fata de un autobuz electric. Daca pui autobuz electric automat ai blocat o parte pt autoturisme. Mari prosti mai scriu pe bloguri.!!!

  4. Am fost cu Tramvaiul 5 mai demult merge către Aeroportul Băneasa trece pe la Fabrica de Faina Băneasa trece prin Cartierul Corporatistilor Numai Blocuri de Otzel si Sticla si Ajunge Tramvaiul 5 pe la Strada Barbu Văcărescu . E bine sa fie Tramvaie cu Aer Conditionat ca este Traseul Lung !

  5. Astept sa se încarce Calculatorul si sa Dezactivez Wi-fi de pe Calculator ! Sa folosesc decât Lan !

  6. Bai postache de doi lei esti de la PSD?!! Nu stii sa citesti, dar sa mai intelegi ceva?!!! Pe liniile noi vor merge tramvaie noi, bai prostisor!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.