Lucrările la metrou omoară traficul

Vestea că au început lucrările la Magistrala 6 de metrou ce leagă Gara de Nord de Aeroportul Otopeni vine nu doar cu bucurii ci și cu balamuc în trafic.

La ora actuală, sunt deschise toate șantierele, cu excepția celui din zona Pod Constanța – Ion Mihalache, unde noua magistrală pornește spre stația Pajura. Aici, lucrările vor cuprinde aproape toată zona, dintre intersecția cu Bulevardul Ion Mihalache și până aproape de Podul CFR Constanța, fără a afecta însă zona podului.

Lucrările vor duce la devierea tuturor traseelor de transport din zonă, circulația tramvaielor și troleibuzelor fiind oprită pe durata lucrărilor. Conform informațiilor mobilitate.eu, traficul în zonă va fi perturbat aproximativ 2 ani. Traficul rutier va fi redirecționat pe străzile secundare din zonă. Este clar că mai ales pentru locuitorii din zonele Pajura și Bucureștii Noi, magistrala 4 de metrou va deveni principalul mijloc de transport din zonă.

Magistrala 6 realizează extinderea reţelei actuale de metrou din staţia 1 Mai până la Aeroportul Internaţional „Henri Coandă” Bucureşti. Noul tronson va permite legarea directă între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni, fără transbordarea călătorilor prin schimbarea peroanelor şi a trenurilor.

Citeste articolul integral pe mobilitate.eu

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

2 Comentarii

  1. Circulatia pe sub podul Constanta e criminala la ore de varf, se formeaza cozi de masini pe Chitila, Bucurestii Noi, si Grivita de zeci de minute… daca scot transportul in comun pe sub pod o sa se aleaga praful si o sa aglomereze cele 2-3 linii de autobuze pre-orasenesti. DACA, un mare, IMENS DACA erau baieti destepti, construiau Magistrala asta pe directia 1 Mai- Romexpo (sac zona expozitionala taman buna de statie) pe sub Bd Expozitiei… – Aeroport Baneasa (sac alt aeroport care ar trebui legat)- si paralel cu DN1 pana la Otopeni… dar de, noi ne scarpinam cu piciorul drept pe omoplatul stang. Pacala si Suca in ziua de azi ar fi minim genii raportat la „planneri” nostri cu mastere

  2. În primul rand Bucureștii Noi au metrou.Problema este la podul Constanța, traficul și mai ales faptul ca nu poți traversa pe jos, fapt unic în toate orașele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.