Zeci de mii de minute de întârziere: Wizz Air dă vina pe vreme

Spaţiul aerian european a fost grav afectat, în ultimele zile, de problemele de gestionare a sloturilor aeroportuare, cauzate de fenomene meteorologice multiple şi simultane care au avut loc în toată Europa, fapt ce a avut impact atât asupra operaţiunilor Wizz Air, cât şi ale altor companii aeriene, afirmă transportatorul, într-un comunicat.

„În ultimele câteva zile, spaţiul aerian european a fost grav afectat ca urmare a problemelor de gestionare a sloturilor aeroportuare, cauzate de fenomene meteorologice multiple şi simultane care au avut loc în întreaga Europă. Aceste fenomene au afectat capacitatea autorităţilor de control al traficului aerian şi a Eurocontrol de a gestiona volumele de trafic la nivelul întregii industrii, ceea ce a condus la întârzieri şi anulări majore în întreaga industrie aeriană europeană. Aceste evenimente au afectat operaţiunile Wizz Air, precum şi operaţiunile altor companii aeriene, în întreaga Europă”, afirmă reprezentanţii companiei.

Astfel, numai în data de 26 iunie, spaţiul aerian european a înregistrat aproximativ 450.000 de minute de întârziere, dintre care 360.000 din cauza condiţiilor meteorologice, cu întârzieri semnificative de peste 3 ore.

Reţeaua Wizz Air a suferit în ultimele patru săptămâni peste 30.000 de minute suplimentare de întârziere în ceea ce priveşte alocarea sloturilor aeroportuare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ca urmare a acestei situaţii extraordinare.

„Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate unora dintre pasagerii noştri, dar, din păcate, această problemă se află în afara controlului nostru. Wizz Air a fost pregătită să asigure pasagerilor săi operaţiuni de vară fără probleme; cu toate acestea, sistemul de control al traficului aerian pare să se confrunte cu probleme semnificative în această vară. La nivel de industrie, suntem obligaţi să înaintăm aceste probleme autorităţilor relevante de gestionare a traficului aerian, inclusiv Eurocontrol, pentru a ne asigura că sunt puse în aplicare măsuri de atenuare adecvate, pentru a minimiza perturbările”, se spune în comunicat.

Wizz Air atrage atenţia pasagerilor că această problemă afectează mai multe companii aeriene şi, prin urmare, capacităţile hoteliere din întreaga Europă pot fi limitate.

„Wizz Air face tot posibilul pentru a găzdui cât mai mulţi pasageri, dar, în cazul în care partenerii noştri externi nu pot sprijini toate cererile din cauza lipsei de camere disponibile, pasagerilor li se poate cere să îşi rezerve singuri cazarea. Pasagerii pot fi siguri că vor putea solicita rambursarea cheltuielilor suportate, într-o sumă rezonabilă, prin intermediul site-ului oficial al Wizz Air”, subliniază operatorul aerian.

Acesta dă asigurări că întotdeauna îşi va informa pasagerii care au rezervat direct biletele la Wizz Air cu privire la orice modificări de program prin SMS şi e-mail.

Wizz Air recomandă pasagerilor să facă rezervări direct pe site-ul sau în aplicaţia sa pentru a se asigura de actualizări în timp util ale orarului de zbor şi de asistenţă directă pentru clienţi.

„În cazul în care pasagerii au făcut rezervări prin agenţii online de turism (OTA) şi alte părţi terţe, aceştia trebuie să verifice starea zborului lor şi să solicite modificările necesare prin intermediul agenţiei respective”, afirmă reprezentanţii companiei.

Abonează-te acum la canalul nostru de Telegram cotidianul.RO, pentru a fi mereu la curent cu cele mai recente știri și informații de actualitate. Fii cu un pas înaintea tuturor, află primul despre evenimentele importante, analize și povești captivante.
Recomanda

3 Comentarii

  1. Aiurea! Daca e așa, de ce au fost anunțați piloții ieri și nu numai, sa nu decoleze între orele 11,00 și 13,30? Problema e că se întâmplă de vreo săptămână și nu ii mai satura diavolul de penetrări aer! Noaptea nu se fac experimente dar ziua au mana liberă.

  2. Am zburat cu TAROM, cu Adria, cu Sabena, cu Air France, cu Delta Airlines, cu Swiss Air, cu Turkish Air, cu CSK, cu Austrian Airlines, cu Blue Air, cu KLM, cu Alitalia, cu Aeroflot, cu Air Moldova, cu Lufthansa, cu RyanAir, cu Aegean Airlines, cu British Airways, dar la absolut niciuna dintre aceste companii aviatice nu am întâmpinat măgării, golănii, întârzieri, servicii proaste și bătaie de joc ca la Wizz Air. Categoric, de evitat. Nenorocirea este că au cam acaparat spațiul aerian din România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Precizare:
Ziarul Cotidianul își propune să găzduiască informații și puncte de vedere diverse și contradictorii. Publicația roagă cititorii să evite atacurile la persoană, vulgaritățile, atitudinile extremiste, antisemite, rasiste sau discriminatorii. De asemenea, invită cititorii să comenteze subiectele articolelor sau să se exprime doar pe seama aspectelor importante din viața lor si a societății, folosind un limbaj îngrijit, într-un spațiu de o dimensiune rezonabilă. Am fi de-a dreptul bucuroși ca unii comentatori să semneze cu numele lor sau cu pseudonime decente. Pentru acuratețea spațiului afectat, redacția va modera comentariile, renunțînd la cele pe care le consideră nepotrivite.